Zaregistrujte sa a získajte dnes navyše 2 €
Máme širokú sieť partnerských e-shopov, ktoré nám platia za privedených zákazníkov, o ktorú sa s vami delíme. Takže sú všetky strany spokojné.
Inak nezistíme, komu máme odmenu za nákup poslať :-). Vďaka registrácii je dohľadateľný nákup jednotlivého používateľa a tým pádom aj suma, ktorú máme pripísať na účet NávratnéPeniaze.sk. Po registrácii máte po ruke aj prehľad nákupov, už vyplatených peňazí a tých, ktoré čakajú na schválenie.
Limity nemáme. Ak požiadate o vyplatenie 0,01 €, pošleme vám ju.
To je jednoduché! Stačí sa zaregistrovať, nazbierať cashback aspoň v minimálnej hodnote 4 € a bonus je váš.
Bonus 8 € za odporúčanie priateľa má dve podmienky. Prvou podmienkou je zaslanie odkazu cez váš užívateľský účet. Druhý krok je na strane priateľa, ktorý musí získať aspoň 4 € cashback do 180 dní od registrácie.
Priateľov môžete pozvať, koľko chcete. Tu žiadne obmedzenia nie sú.
Aj keď sa väčšina nákupov vo vašom účte zobrazí už do niekoFľkých minút od dokončenia nákupu, v ojedinelých prípadoch môže dôjsť k pripísaniu do 3 dní od nákupu. Ak by ani po 3 dňoch nedošlo k pripísaniu, kontaktujte nás a situáciu vyriešime.
Za tipy na nové e-shopy, ktoré vám v ponuke chýbajú, budeme veľmi radi! Stačí ich poslať na info@navratnepeniaze.sk.
Koľko% z celkovej sumy nákupu vám vrátime sa dozviete pred preklikom do e-shopu z nášho webu, alebo z nášho Pripomienkovače. Cashback sa vypočítava z ceny nákupu bez DPH a dopravného.
Prostredníctvom cookies komunikujú NávratnéPeniaze.sk s e-shopom. Vďaka cookies je váš nákup rozpoznaný, a tak je možné vyplatiť dohodnutú províziu. Cookies sú teda pre všetky tri strany veľmi dôležité.
Ako prevádzkovateľ serveru NávratnéPeniaze.sk získavame informácie o vašom nákupe od e-shopu alebo prevádzkovateľa zúčtovacieho systému. Medzi tieto informácie patrí vaše ID, dátum a čas nákupu a samozrejme suma, ktorú ste minuli.
Áno, je to veľký problém. AdBlock nielenže bráni reklamám, ale aj zabraňuje sledovaniu objednávky. Nikto by teda nevedel, že idete práve cez NávratnéPeniaze.sk. Preto si systém deaktivujte. Nestačí ho iba vypnúť pre určité domény. Potom už nič nebráni šetriť a dostávať peniaze za vaše nákupy.
Väčšinu zmien je možné urobiť jednoducho v rámci vášho účtu v sekcii Nastavenie profilu. Vždy nám ale môžete napísať na info@navratnepeniaze.sk a vyriešiť zmenu s podporou.
Bohužiaľ nedá. Ak nie je používateľ prihlásený v dobe nákupu, spätne s tým nič neurobíme. Odporúčame náš Pripomienkovač, ktorý sa sám prihlási vždy, keď si budete prezerať nejaký partnerský e-shop. Vďaka tomu už nikdy nepremárnite šancu ušetriť.
Schválenie transakcie je u každého obchodu individuálne, väčšinu transakcií nám však obchodníci potvrdzujú do 2 mesiacov od nákupu.
Peniaze vyplácame užívateľom na bankové účty 3x za týždeň. Stačí si vo svojom účte požiadať o výplatu a do štyroch pracovných dní vám peniaze dorazia na účet.
Prihláste sa k svojmu účtu, prekliknite sa do sekcie Užívateľská podpora a vyplňte náš reklamačný formulár. Alebo jednoducho pre vyplnenie formulára použite tento odkaz.
Vašu reklamáciu zašleme danému obchodníkovi na preverenie. Prosím, majte na pamäti, že vybavenie reklamácie záleží na obchodníkovi. Doba vyriešenia sa pohybuje medzi 2 až 4 mesiacmi.
Zo skúseností vieme, že najčastejšie sú návratné peniaze zamietnuté kvôli:
Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?
Napíšte nám na info@navratnepeniaze.sk