Dôležité informácie predtým, než nám pošlete reklamáciu nepripísanej transakcie

Nepripísanie cashbacku nás veľmi mrzí. Obchodník nás o transakcii neinformoval. Nezaznamenanie transakcie môže mať mnoho dôvodov a nedá sa 100% vylúčiť. Dobrou správou je, že situáciu vieme vo väčšine prípadov vyriešiť dodatočne.

Na získanie cashbacku je nutné, aby bol web Navratnepeniaze.sk posledným odkazujúcim webom do e-shopu pred dokončením nákupu. Najlepšie, keď nákup dokončíte v okne, ktoré sa vám otvorí po kliknutí z Navratnepeniaze.sk – nedokončujte nákup v inom okne, v ktorom ste navštívili e-shop priamo alebo cez iné kliknutie. Pre maximálnu spoľahlivosť odporúčame navštevovať e-shopy iba preklikom cez Navratnepeniaze.sk a nie inak (priamo alebo cez iné odkazy). Samotné dokliknutie tesne pred platením nemusí byť dostačujúce.

Najčastejšie dôvody nepripísania:

  • Bol použitý zľavový kupón, ktorý nebol zverejnený na Navratnepeniaze.sk (podrobnejšie vysvetlenie ako funguje kombinácia cashbacku a kupónov).
  • Máte v prehliadači blokátor reklám (AdBlock a pod.) – tieto doplnky môžu ovplyvniť spoľahlivosť merania cashbacku. Odporúčame ich mať v dobe prekliku a nákupu úplne deaktivované (nestačí len pre doménu Navratnepeniaze.sk a e-shop).
  • Objednávka nebola riadne dokončená - uistite sa, že sa stránky e-shopu kompletne načítali, a to aj po dokončení nákupu. Napr. pri platení je nutné počkať, až vás banka alebo platobná brána presmeruje späť do e-shopu na tzv. „ďakovaciu stránku“.
  • Nákup bol úplne alebo čiastočne platený inak ako „peniazmi“, napr. kreditmi, vernostnými bodmi, pomocou poukazov, voucherov, benefitnými programami, službami typu Twisto a pod.
  • Jedná sa o firemný, B2B nákup alebo nákup za veľkoobchodné ceny.
  • Bola Vám poskytnutá špeciálna zľava alebo iná výhoda, napr. zamestnanecký účet, VIP program obchodu, priama kompenzácia od obchodu a pod.

Viac než 200 000 ľudí s nami šetrí pri nákupoch.

Pridajte sa k nim.

Zaregistrujte sa