Najčastejšie dôvody zamietnutia

Táto situácia nás veľmi mrzí. Obchod nám províziu zamietol, preto sme museli zamietnuť aj cashback. Dôvodov môže byť niekoľko.

  1. Bol použitý zľavový kupón, ktorý nebol zverejnený na Navratnepeniaze.sk (podrobnejšie vysvetlenie ako funguje kombinácia cashbacku a kupónov).
  2. Netypická objednávka - pokiaľ akýmkoľvek spôsobom dôjde k úprave objednávky, môže byť cashback zamietnutý. Niekoľko typických situácií:
    • Dodatočná úprava objednávky
    • Výmena tovaru po objednaní
    • Rozdelenie alebo spojenie viacerých objednávok
    • Zmení sa číslo objednávky počas spracovania
    • Samotná rezervácia tovaru na predajni (rezervácia tovaru na pobočke sa nepovažuje za objednávku)
    • Vrátenie a reklamácia tovaru
    • Objednávka vytvorená e-shopom dodatočne (pôvodná sa zamietne)

Chcete objasniť konkrétnu transakciu? Pokračujte ďalej.

Viac než 200 000 ľudí s nami šetrí pri nákupoch.

Pridajte sa k nim.

Zaregistrujte sa